remember that we had fun together


hade skrivit ett sjukt lång inlägg om allt vi gjorde i Gransnäs, men ångrade mig å raderade skiten! :)
kan säga att jag iaf är grymt nöjd å hade så sjukt kul! åå de va så fint där!


(ALLA BILDER ÄR OREDIGERADE!)









Bästa!




haha, Stens fel eller får kanske skylla mig själv!
det där fick jag i tisdags å det syns ännu liite.



Nu ska jag fixa lite på mitt rum sen ska vi åka till mormor å morfar sen till båten å möta morbror + fru å hämta  BÄSTASTE Helena där! kommer bli en så sjukt underbar helg! "släktmiddag" på söndag för att fira mormor. :)




Man väljer vilka man umgås med..

Kommentarer
Postat av: MyBoberg

sv: okej ;) <3

2011-05-17 @ 17:04:30
URL: http://iwaantyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0