Jag har mycket att vinna, men ALLT att förlora..

Helt otroligt bra dag/kväll igår!
Innebandy avslutning på kanonen/Uncle joe's. vi blev uppdelade i 4 lag å hade typ 4-kamp med Bowling, biljard, laser tag å shuffleboard.
Mitt lag vann bowlingen, jag kom 3:a av alla, jag brukar va hur kass som helst men igår va en bra dag!
Tror att vi kom 3:a tillslut.

Alla fick även medaljer för att vi vann serien!
När alla skulle bada åkte jag bussen till Hemse å Jenny hämtade mig så åkte vi hem till Silte.

HELT UNDERBAR DAG/KVÄLL!

Alla jag träffade igår, ni är guldvärda! :)




Kanske inte kommer skriva på ett tag, har verkligen inget att skriva.
kanske slänger upp någon bild då och då.. får se hur det blir med det..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0