I didn't know you were a fake



känns väldigt nödvändigt att sitta med 2 datorer.. men jag gillart!

den här dagen var hemsk, eller den va samtidigt väldigt bra? Den var bra fast jag är fan döv på båda öronen och hade så grymt ont i huvudet å magen. + att vi gick ett varv på "spåret" på gympan, tror jag är pollenallergiker, jätte jobbigt att andas utomhus.. Bläö.

fan, finns det något som är värre än att va själv hemma? förutom de där långa sakerna som kallas djur........
har redan tröttnat å har bara gått 5 timmar.. bara typ 96 kvar...
så jävla tråkigt, finns ingen att prata med.. till o med hunden stack. ;)
brorsan å hans tjej är hemma, men ute i stugan så de är inte så sociala..

det bästa med att va själv hemma är att man kan va vaken huuuur länge som helst å ingen lägger sig i vad man gör.
fast hatar det ändå..

jaja, imon kommer iaf bästaa hit å håller mig sällskap!



Hade en underbar valborg(höll på att skriva nyår?) hos/med den bästa familjen, i Silte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0