Bloggpause

kommer att ha bloggpause till på onsdag eller nästa onsdag.
ska på konfaläger i Gransnäs lör-tis , sjukt taggad och hoppas på att det kommer bli riktigt skoj!
ledig onsdag, ska då städa för på lördag kommer kusin/gudmor å ska bo här =)
så får se när jag får tid/orkar skriva igen..

mor å far kom hem kl 17.54. de hade köpt massa godis ifrån lettland som alla syskon skulle få smaka under helgen typ? så jag slängde ner en av varje i en påse å tar med mig imon (jag känner mina syskon, DET KOMMER INTE VA NÅGE KVAR NÄR JAG KOMMER HEM.) å så hade de köpt en rosa tunika till mig! riktigt fin faktiskt.



de här fina tjejerna ska jag nog bo me under "lägret"

nu ska jag duscha å packa de sista sen sooova! ska upp kvart över 4 imorn! huh..



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0