vårkänslor!

mihihi, ALLT är helt underbart nu! så otroligt lycklig, FAN VA HÄRLIGT MED VÅR!! bara älskar det, man blir så glad, får energi till att göra saker! ett minus just nu är dock att jag inte kan sova, har sovit sammanlagt 5 timmar på 2 dygn! jaja, varför sova när man inte är trött, bara slöseri med tid ju! hihi
snart, snart flyttar även lilla jag ut ur detta hus! dock bara till friggeboden, men ändå det.
Eller snart vet jag inte, får se om jag får tid över till att rensa allt skit som står där..

Från att inte ha något att göra tills att jag just kom på att jag är upptagen 4 veckor framåt ;o Men det är niice, bara roliga saker!




HÄRLIGT 2-0 i matcher till FÄRJESTAD!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0