Jag bär alltid på minnen, det finns vissa saker som aldrig försvinner

jag trodde jag var starkare än såhär... allt rasade de 3 första dagarna, sedan gick det uppåt å jag mådde riktigt bra i hela 6 dagar. idag rasade allt igen..jag oroade mig för hur jag skulle klara av att träffa * igen så jag ställde in mig på att träffa honom å föreställde mig i huvudet hur jag skulle reagera.. men nu när han inte ens är i skolan är det så sjukt jobbigt att jag inte har sett honom ännu, för nu oroar jag mig igen för hur det kommer bli.. å klarar inte att bygga upp fler bilder i huvudet..

jag kan inte hjälpa att jag fortfarande har känslor för dig. enligt mig var det vi hade något speciellt å mer än bara vänner.. jag trodde verkligen inte att det bara skulle ta slut, såhär fort.. jag ångrar inget som vi gjorde, men hade jag vetat att det skulle bli såhär hade jag inte viljat samma saker..



är hur nere som helst just nu + migrän.. orkar inte snacka med någon eller göra något.. vilket leder till att jag skolkar, jag vet att det verkligen inte är bra, men jag klarar inte av att koncentrera mig å det känns för stunden BRA att göra det!




förlåt för värsta depp inlägg... jag lovar, det kommer bli bättre snart! det måste bli det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0