I'm on the right track.

igår var jag först i skolan, roligt folk som vanligt. men åkte hem halv 2 för då hade vi ändå bara vikarie så ingen idé att gå.. Kom hem å käkade våfflor med mor, far å Fredrik. Senare kom även Henke och vi åt mat. Henke å Fredrik spenderade sin kväll i verkstaden medans jag tog med mig hunden ut å powerwalkade 1mil. sjuukt härligt! när jag kom hem gick jag in å snackade med farfar som är själv, farmor är på bröllop för min kusin i STHLM.

Idag åkte vi till Visby och såg på en riktigt spännande match om kvalet till Div1 mellan Hansa Hoburg och Söderköpings Ibk. Hansa vann med 11-8. fast dem gjorde egentligen 14 mål..

Visby IBK vann med 9-6 mot Granlo IBK.

Färjestad vann med 4-2 mot AIK.
U N D E R B A R T!


När jag kom hem vart Damien här. Vi hoppade studsmatta och spelade fotboll, Riktiga V Å R känslor!
hade tänkt åka till Hemse ikväll, men bestämde mig för att stanna hemma hos farfar.. så sjukt jobbigt att se honom såhära.. det är sjukt hur snabbt det kan gå, känns som det var igår han kastade varpa och var huuuur lycklig som helst! Sen 4år(?) så sitter han i rullstol och kan nästan inte göra någonting själv, farmor hjälper honom med allt..

Jag älskar dig farfar, för evigt!


"var rädd om din kropp så du kan bli runt 100år. du är en fin dam redan nu!" - Farfar's fina ord till mig.






Bilder från dagen kommer någon dag snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0