It's so very cold outside Like the way I'm feeling inside

ska aldrig skaffa barn som är morgon pigga!

Damien å Jack sov hos mig inatt.
Jack vaknade kvart över fem. fick honom att somna om, men kvart i sex bestämde han sig för att inte sova mer. han låg dock kvar bredvid mig i sängen tills Damien vaknade kvart över sex. då fick dom leka lite själva på mitt rum medans jag somnade om. vaknade halv sju av att Jack fick igång min stereo på full volym! höll typ på att få hjärtattack..
3 muggar kaffe å barnprogramstittande senare var det match i Klinte. bra spelat av klinte tjejerna, men tyvärr tyckte jag inte att vi var lika bra.. det possitiva var att vi hade bra passningsspel å satte "femman" å självklart att vi vann, 7-0.





Jag kan inte vara någon annan än den jag är. ni kan kalla mig vad ni vill. men jag vet vem jag är å jag tänker inte ändra mig för någon annans skull än för mig själv. Jag är nöjd å stolt över den jag är, för jag vet att
ingen annan skulle klara av att vara mig. ni kan försöka trycka ner mig hur mycket ni vill. men jag har folk som stöttar mig å jag klarar av att stå upp med hjälp av dem..!
visst det går att trycka ner mig, men jag tar mig alltid upp igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0