Innebandy.

idag har jag spelat match med "Bamse's brudar", blev 3-3. vi hade bara 1 forward som var ordinarie och de var bara 9 utespelare så de vart lite kämpigt.. det blev oavgjort men kändes som en stor förlust!
pinsamt.

men vi räknade alla ut att vi redan har vunnit serien,

vi har 14 av 15 spelade matcher, 12vunna, 2 oavgjorda, 0förlorade, 140gjordamål, 21insläppta och 38poäng!
Endre svart som ligger under oss har : 14 av 15 spelade, 11vunna, 1oavgjord, 2 förlorade, 98gjordamål, 40insläppta och 34poäng



och fick just reda på att jag å mina grabbar blev serie 2:a!



såå rackarns härligt!



imorgon är vi lediga från skolan så ska till Visby å shoppa. får se om jag sover i Visby, Hemse eller om jag åker hem, har inte bestämmt mig hur jag ska göra ännu. men känner på mig att det kommer bli en kanon dag. å får äntligen träffa mormor å morfar igen! tror inte jag träffat dem i år..



Dag 7: något jag önskar just nu.

just nu önskar jag att jag slapp vara här, visst jag trivs bra i skolan å med familjen. men det känns som det händer samma saker varje dag. allt bara upprepas hela tiden.
jag önskar att jag var hos min kusin/gudmor å dem.

och just nu önskar jag faktiskt att vi kan va vänner, tror inte att någon utav oss mår bra av att det är som det är just nu...





Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja bra :)

2011-03-21 @ 06:36:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0