Dag 2: personer som jag ser upp till.

Egentligen ser jag upp till alla i min släkt.. men det finns några som jag tycker har varit riktigt starka som klarat av de saker de varit med om.. t.ex

Börje (farbror): startade ett företag helt själv, som nu är ganska stort + att han äger en camping..

Henrik (bror): som såg på när sin kompis blev nedslagen å misshandlad, han försökte hjälpa honom men de va typ 5 mot 2 å han tog hand om sin kompis som vart medvetslös. han kommer nog alltid ha kvar bilderna i sitt huvud..

Mikael ("kusin"): som har varit i bland annat Afghanistan som FN-soldat.. han har varit med om saker som ingen utav oss här hemma någonsin kommer förstå hur jobbigt det måste vara..

Morfar : född i Sverige men hans föräldrar flydde från typ Ryssland, har förlorat syskon..

finns många, många fler..






Kommentarer
Postat av: e

såg jag hemsk ut ? haha.........................

2011-03-11 @ 10:13:29
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0