Dag 1: en bild på mig + lite fakta

Dag 1: en bild på mig + lite fakta

Dag 2: personer som jag ser upp till.

Dag 3: en person jag saknar otroligt mycket just nu. + fakta om vem det är/var.

Dag 4: min mamma.

Dag 5 : min pappa.

Dag 6: mina syskon.

Dag 7: något jag önskar just nu.

Dag 8: något som betyder väldigt mycket för mig.

Dag 9: min favorit film.

Dag 10: en låt som betyder mycket för mig.

Dag 11: något jag alltid har med/på mig.

Dag 12: min största rädsla.

Dag 13: mitt bästa minne.

Dag 14: mitt värsta minne.

Dag 15: en bild på stället där jag alltid känner mig trygg.

Dag 16: min bästa vän.

Dag 17: skolan

Dag 18: framtidsplaner

Dag 19: min första riktiga kärlek

Dag 20: vad jag vill/kommer att göra inom 5år.




alla kallar mig Jossan, är 15år å bor på Gotland.
jag bor tillsammans med min mamma, pappa å ena bror på en bondgård.
går i den bästa klassen på Högbyskolan, 8:3B!
jag älskar att stå i innebandy målet, spelar matcher med 2lag å har träning 2gånger i veckan men funderar på att öka det till 4...


så det får räcka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0