I'm just another tool who tried to love you..



Helt sjukt hur tiden bara springer iväg.

Har haft fullt upp hela helgen, torsdag-måndag.

onsdag-torsdag, My sov här.
torsdag, rensade lite i friggeboden, körde traktor, matade djuren och Damien&Jack va här.
fredag, rensade i friggeboden och matade djuren.
lördag, "vårskriket" i B-vik, satt på campingen med Mikaela och Sanna. Sanna sov här.
söndag, åkte in till stan med Sanna, såg balkortegen sen va jag med My och hennes familj där inne. kom hem och syskonen, pappa, Jonas, Damien och jag la på plast på silosen.
måndag, tog bussen in till stan, blev hämtad av syrran, Damien och Emmi på busstationen. åkte till Kneippbyn och var där hela dagen, mamma och Jack kom på eftermiddagen och badade med oss där.

tisdag
, var i skolan sen tog jag och 2till bussen till stan och va på moppekurs.
onsdag, var i skolan och efter åkte "konfagruppen" KG till kyrkan och prövade kåpor och sånt. när jag kom hem städade jag och nu ska jag sova.


IMORGON, först skola sedan in till stan på moppekurs, kommer nog hem kl8. kl 01.30 ungefär kommer Helena och Calvander, Äntligen.
Fredag, in till stan med alla och se brorsan ta studenten!
Lördag, till kyrkan och gå igenom allting sen käka tårta.
Söndag, konfirmation.


(har massa bilder, men vart sjukt segt att ladda upp så orkar inte nu)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0