Riktigt BONDIGT!



Sjuukt gött med minilov!

Bästa lillsyrran, My sov här inättras.
vi satt vid datan, letade kvigor, åkte fyrhjuling och såg film!


far min ringde typ vid halv 6 igår kväll å bad oss gå ut i hagen för att "hjälpa" en kviga att hitta de andra..
(IDIOTER till fågelskådare som springer omkring i hagen å skrämer kvigorna! De har inte frågat om de får vara där eller något! 34kvigor har stuckit 3 gånger p.g.a fågelskådarna(antar vi)! IDIOTER!)
alla stack igår morse, papap hittade alla utom 6 men han hittade 4 idag iaf..
ikväll fick jag ge kvigorna mat å så eftersom far jobbade "borta", OCH jag va gryyym på det, körde minilastaren för första gången, utan hjälp! ;)
sen följde jag med pappa i traktorn å hämtade 2 av kvigorna och när vi kom hem fick jag köra/parkera traktorn!


faaan vad bondig jag börjar bli! ;)

Imorgon: jag ska fan rensa friggeboden så jag kan flytta!
Lördag: Sanna kommer och så äre nå graj i B-vik.
Söndag: Studentbalen i visby, ska se på cortegen även fast inte brorsan ska va med..
Måndag:; Nationaldagen. ta det lugnt, prata med farfar.


finisar ♥

 

 

 

And I'll have my way, I'll have my way,

And never turn around.


Kommentarer
Postat av: MyBoberg

sv: haha , joe ;) <3

2011-06-04 @ 11:14:24
URL: http://iwaantyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0