Tar ut all jävla ilska på att städa, helvete vad rent det kommer bli.



ingen har någonsin sett mig arg/sur. håller det inom mig.. Men nu exploderade typ 10års ilska på en gång.
snart dammsugit hela huset! far torkar av allt, Jag måste hjälpa mamma med mat å sånt sen. Jag måste vara trevlig mot brorsan även fast han är hur jävla dum mot mig som helst, Jag måste hjälpa till med allt inför imorgon.
Det är Inte Jag som tagit studenten, det är inte Min fest, det är inte Mina gäster. Det är Hans, Han som ligger ute i stugan och glor på tv, Han som inte gör någonting!!! visst han har varit och jobbat idag, MEN det är HANS st-fest, Hans gäster. Min kompis Leif kommer iaf, BÄST! :D
Kommer nog bli kul som fan iaf ;)

ska ut å jogga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0