some say love



jobbade för första gången på campingen igår.
galet mycket folk! :)
lär ju bli fett mycket mer folk när Pist off spelar!
blev satt i köket när jag kom dit, sen fick jag servera, sen visade Börje mig hur man blandade drinkar, så det blev min uppgift resten av kvällen(verkade inte som någon annan kunde det för de bad mig göra det hela tiden) + att plocka in tomglas/flaskor och sånt.
slöt 00.00.
var riktigt kul faktiskt!! :)


idag vakna jag 2, Lisse, Jonas och Jack kom precis hit då.
va massa med dem sen åkte jag, Lisse, Jack och Zippo till Vändburg för att bada, kände på vattnet men det var kallt som fan men blåste inte. Vi åkte till B-vik hamn ist, varmt i vattnet men kallt som faan på land, så vi sket i att bada och åkte hem ist.

nu har jag vart ute med hunden sen gjort negerbollar och ska nu se på film. :)






tycker ni är otroligt dåliga på att kommentera... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0