I said it 'cause I can



Helt okej sista dag i skolan.

först satt hela klassen å snacka massa sen gick vi ut och lyssnade lite på musiklasserna som sjöng.
Efter det så såg vi på fotbolls match mellan 9orna & lärarna, 9orna vann! grymt jobbat.
Sen gick vi in och såg först på bildspel om polenresan sen "Olivers film" och sen en film om polenresan.
gick omkring massa, käka mat sen gick vi till sudervallen och skulle spela pärk eller kubb.
Kallt som fan så jag och Eve gick tillbaka till skolan.

min jävla klänning som jag har beställt har inte kommit, jävla skit. så får bli en annan imorgon..

Känner på mig att det kommer bli en otroligt jobbig dag imorgon, men kvällen kommer bli nice! :)
kommer fälla många tårar, VILL INTE att 9orna ska sluta!!!
fan vad det kommer suga när vi går i 9an!

kommer sakna alla 9or så sjuuukt mycket, mest Emma, Ida, Ida, Becca, Saga, Lova, Ola, Sten, Jonathan och några till!
helt sjukt.

Jag vill inte.









jag vill också gå i nian, jag vill också sluta Högby imorgon, jag vill också börja på gymnasiet i höst!







såsatanssnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0