what are words if you relly don't mean them when you say them ?

jag har otroligt bra självförtroende och grymt bra självkänsla. jag är stolt över att jag är den jag är. jag står med båda fötterna stadigt på jorden. jag tål kritik, jag tar inte åt mig av negativa ord.
jag är omtänksam, mognare än de flesta andra i min ålder och jag är förståndig, jag vet när det är nog.
jag vågar säga emot/ifrån.
slåt någon, slår jag tillbaka.
säger någon något till mig, säger jag tillbaka.
för ett halvår sen kunde jag inte beskriva mig själv som person..
jag vet att några kommer ta åt sig av detta, men jag skriver inte direkt till någon speciell så om just du tar åt dig kanske du borde tänka lite!

ingen idé att ni smsar mig heller för mobben e död!
blir sjukt irriterad på folk som bara trycker ner andra.  som inte har någon självkänsla, någon respekt för andra eller bara gnäller om sig själva.
det värsta som finns är när någon bara pratar om sig själv.
bara för att personen inte har det lätt (t.ex hemma) är det väl inte okej att h*n trycker ner andra?
det är lätt att säga att det är den som mobbar som egentligen mår dåligt. jo, det stämmer säkert men bara för det är det INTE okej!
men varför då inte ge mobbaren stöd och hjälp då, utan bara den mobbade och låta mobbaren attackera någon annan ist?
snälla ACCEPTERA DIG SJÄLV OCH SLUTA GNÄLLA om att du är tjock, ful, äcklig, mm! och speciellt folk som är "större" än er. ni kanske inte fattar det men just den personen kanske tar åt sig och tror att ni menar att den personen är tjock..
ni vet att ni är perfekta precis som ni är!
VISA LITE RESPEKT FÖR FAN!

sluta ta saker för givet, vi pratade bara om det vi bestämde aldrig något. du kan fan inte bli sur för det och sedan inte prata med mig. så otroligt löjligt.
vi har varit vänner så otroligt länge.
men nu kommer vi i efterhand, de är tydligen mycket bättre, mycket roligare.
visst, det är ditt val.. men du behöver ju inte räkna med mig då iaf, för jag tänker inte vänta tills de inte har tid med dig och du blir så jävla rädd för att bli själv så du heeeeeelt plötsligt får tid för mig igen.
jag är ingen du kan ta för given!
vi träffas 1 kväll i veckan, du säger knappt något, du springer iväg hela tiden, till de...
som sagt, du behöver inte ta mig för givet, för jag tänker inte vänta!
OCH PRATA MED MIG OM NI VILL MIG NÅGOT ELLER UNDRAR NÅGOT OM MIG!
jag känner mig själv bäst, jag har de rätta svaren om MIG!
jag tål konsekvenserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0