I'm gonna be the girl who gets drunk next to you.

syster sover här ännu! :)
underbart att ha henne här, faktiskt.
hon har sovit här sen i fredags, Jonas sen i lördags men han åkte hem förut ikväll.
hon åker hem imorgon men kommer ut på onsdag igen för då ska vi se på/åka med sjöräddningsbåten i Vändburg! :)
hade tråkigt förut, men vågade inte göra något pga igår.. så jag bakade en kladdkaka till Jonas, Syrran, Fredrik å papps!
jag, syrran å Zippo åkte en sväng förut till Vändburg, Skär och Valar, gick lite i Valar också, mys :)
tog kort, men inte orkat lägga in de på datan ännu.
skulle ha jobbat 18-21 men fick ledigt för fanns inget att göra eftersom det knappt var någon där. :)
jobbar 18-21 imorgon, om det är fint väder.
kommer inte gå att nå mig på mobilen förens imorgon vid lunch, förhoppningsvis!
råka spilla på den så nu ligger den på "tork".
hoppas jag får träffa pluttis imorgon!
annars gör jag det på onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0