nothing is enough til i've had enough

underbar kväll igår, först jobb sen fiket med gryymt trevligt folk!
haha,  jag och My blev "undervisade" av 2 killar eller män som dom kallade sig.. känt den ena sedan jag var liten, den andra är hans kusin. :)
HAHA, det gjorde typ kvällen!
världens bästa Eka fyllde hela 23år igår! grattis, igen!
ska hem till hennes pappa i Alva på söndag och grilla lite, trevligt!
idag har jag typ sett på film och satt ihop en hylla som morsan o farsan köpte till mig när de var i skåne.
imorgon ska jag nog pyssla lite med hästarna sen jobba 17-22.
och juste vi ska ha Damien och Jack + deras hund Bussa hela helgen.
synd att jag jobbar 18-01 på lördag bara.. men men, de har ju sin farmor o farfar :)
gjorde en ny header men den blev as ful... får se om jag orkar fixa det imorgon....
har egentligen massa åsikter om saker och ting, men tror att det skulle bli alldeles för långt inlägg då.
får se om jag skriver de imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0