sjuk

skulle ha jobbat 18 - 00, men är sjuk. vakna 10 åt frukost, gick o la mig igen halv 12 och sov till kvart i 1. tog alvedon och somna med engång igen, vakna 3 och käka en bulle halv sov framför tvn fram till 7. och nu samma igen..
rolig fredag kväll det blev. mor å far åkte just till Stånga och Freddy är med Emma..
vilket betyder att jag och Zippo är helt själva hemma.
ska snart gå och sova igen.
hoppas man är friskare imorgon iaf.. syrran å Jack + hästarna kommer ut och jag ska jobba på kvällen..
igår följde jag med pappa hem till Silte och lämnade 4kvigor sen åkte jag och mamma till Vändburg och badade, somnade 1 timme på stranden.. Jäkligt gutt, både i vattnet och att sova.
pratade med bästaste Helena på kvällen, saknar dig sååå sjukt mycket! :)
har inte mycket mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0