just idag är jag stark, just idag mår jag bra!

D+J är här, och syster.
vi har varit i Vändburg och sett på sjöräddnings helikoptern, den lilla sjöräddningsbåten och typ en jetski, och åkt med den stora sjöräddningsbåten! :)
undrar vem som uppskadade det mest egentligen, fast jag å syrran hade nog hellre åkt med den lilla ;)
har haft fight med syrran om våran luftmadrass, jag är nog envisast ;)
ska snart iväg på middag hos grannen, sen fiket med 2 otroligt fina brudar, My och Matilda. :)
hoppas få träffa en trevlig person jag inte träffat på ca 2år! :)
Jack somnade i min säng ute i friggeboden just, så han får väl ligga där tills hans föräldrar hämtar hem dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0