Juli 1, 2011

just hemkommen från jobbet, eller har väl varit hemma 45min.
var Thaibuffé ikväll, vi fick gratis mat, sjuukt gott! ;)
fick göra måånga Irish coffe!
cyklade hem, blev helt blööt och kall!
hitta en ful tröja jag tog på mig å bytte till mjukisbrallor, as skönt!
nu ska jag göra irish coffe(alkoholfri!) fast med "coffe syrup vanilla" istället för whisky!
(BILDERNA ÄR ASFULA, men hade bildbrist så fick bli dem)
längtar till imorgon! fast fick reda på idag att jag ska jobba på söndag, det är inte säkert för vet ingen tid eller något! :@ får hoppas på att jag slipper! annars vettifaan hur det blir, ska ju sova i Silte å kan inte ta mig där ifrån så dags...........
får veta av Elin imorgon iaf, tuur att hon finns! :)

Kommentarer
Postat av: majlis

sv: haha hell yeah! ;) <3

2011-07-02 @ 12:07:08
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

ahhahah!!! albers e blööööt ;D

2011-07-02 @ 20:41:44
URL: http://www.karrros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0