*,*

var sjuk fredag - söndag, helt värdelös helg sov hela fredagen och lördagen, det enda jag kommer ihåg av lördagen är typ att alla syskon va här och lisse lämnade hästarna. men jag sov.
söndagen åkte jag, mor, far, Rikard + barn till Ljugarn å badade.
skulle ha åkte till Sigvalde, men ingen hittade så glömde vi svänga av mot Etelhem så det blev Ljugarn ist.
sjuuukt höga vågor, men vart skoj ändå. synd att man ännu va sjuk annars hade jag fan solat!
barnen följde med oss hem, Jonas å syrran va redan här.
Lisse + barnen sov här tills idag.
vi skulle ha badat igår men då var det typ kallt och sen började det regna, så vi "tittade" och klappade på hästarna massa istället. och lekte inne. Damien vägrade sova middag fall om "farfar" skulle komma hem med den nya traktorn.
på kvällen proivåkte vi traktorn. och efter det någongång åkte vi till hamnen och kollade lite, as fint.
(mobilbilder)
och idag har vi varit i Vändburg och badat/lekt på stranden. varmt i vattnet men blåste så vart kallt på land.
sen åkte vi bort till strandboden och fikade lite, mys!
kommer bättre bilder på hästarna någon dag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det tackar jag för, eller jag tackar alltid för att ni finns :) Även fast Rikard inte fattar så behöver jag faktiskt få andas ibland. Även fast jag inte drar på fest, träffar vänner eller liknande som så många andra i min ålder gör så behöver jag vila, att vila har blivit så otroligt viktigt för mig för att jag ska orka det minsta lilla. Jag vet, jag är klen men det får jag leva med, haha :P Tack iallafall, ni är bäst - spciellt du Jossan, det vet du <3

2011-07-13 @ 09:09:34
URL: http://idasimander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0