en dag att minnas, nästan iaf

galet kul igår! haha, roligast på väg ner till hamnen, jag och Matilda kom dock inte ända dit.. HAHA!
tänker inte skriva så mycket om det.
har iaf 3 blåmärkeen, as ont i armbågen och knäet.. men det är det fan värt! HAHA!
och blev dyngsur!
har typ just lämnat Carro vid bussen, My och Matilda drog hem till My typ vid halv 1..
nu tänkte jag städa huset lite, ser fan hemskt ut!
sen tänkte jag fixa lite i min friggebod.
sen duscha, stinker helvete!
OCH OM DET ÄR SANT ATT DE STÄLLT IN DE 2 SISTA SPELNINGARNA, BLIR JAG SÅ JÄVLA BESVIKEN!

IDIOTER SOM SKA HÅLLA PÅ OCH FÖRSTÖRA FÖR ALLA ANDRA!
SKAFFA ETT LIV FÖR I HELVETE!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0