uppdatering

OJ JÄVLAR! BLEV AS LÅNGT... ingen jävel kommer orka läsa OCH ingen lär bry sig heller för den delen..

var i Visby med Ida i onsdags, gick omkring i massa affärer halv 3 bestämmde vi oss för att hitta till Angelicas jobb, kom dit typ 10 i och hon slöt 3. när hon hade slutat gick vi till hennes bil sen åkte vi till Glassmagasinet och åt glass.
Efter det så åkte vi bort till Öster och gick i massa affärer där och på Adelsgatan. sen åt vi mat i bilen på väg hem, syrran hämtade mig i Hemse och så körde vi as fort hem för klockan var redan 8 då, kom till Holmhällar typ vid 9. Syrran red på Papaya längs med stranden medan jag och D+J sprang på stranden och det slöt med att vi badade, riktigt mysigt! (kommer bilder någon dag)
torsdagen åkte vi till Holmhällar och badade, jag, syrran och D+J, myys!
på kvällen åkte jag hem till Sannis, grillade, spelade kubb ocg kort och såg på film, trevligt!
åkte hem typ 20 i 1 på fredagen.
kom hem åt mat åkte med Damien och syrran till Holmhällar, badade och hoppade/slängde oss i vågorna. Damien höll sig vid strandkanten med såna där "armpuffar" på sig medans jag och syrran hade Damien och Jacks badringar(med öron och svans/ben på)haha, vi kastade oss på vågorna och flöt, sååå jääävla kul! fast på Damiens badring lossnade ena örat så all luft bara försvann, mitt i en våg så jag typ ramla ner under vattnet, as läskigt men ändå jävligt kul!
Damien och syrran grävde ner mig i sanden, var sandig över precis heeela kroppen! haha men det va iaf sjukt kul! bild kanske kommer, syrran skulle lägga upp den på fb iaf så vi får väl se.
kom hem halv 5, jag började jobba 5. hoppade in i duschen och fick bort all sand, käkade en macka sen cyklade jag i racerfart till campingen.
lördagen började jag jobba 4 ist för 5, för en tjej hade blivit sjuk så jag fick ta hennes pass istället(vilket va i receptionen(kassan)) men jag slapp att ha kassan iaf, en tjej stannade en timme längre och sen tog Micke den, som tur var. jobbade till 00, money money!
sen på söndagen så kom syrran och D+J ut igen, alla 3 red på Papaya(inte samtidigt) kommer bilder någon gång..
igår gjorde jag i princip ingenting, pratade med Emma och städade typ.
idag har jag träffat underbaraste Lovisa!
vi gick omkring massa på B-vik och pratade, trevligt & mysigt! :)

Imorgon ska jag pyssla lite med hästarna, sen blir det personalfest! fan va kul/mysigt/trevligt det ska bli! vet att vi ska äta kräftor och sedan ska vi till "Gåsens lada".
torsdag så fyller Jonas år, vet ännu inte hur det blir med firandet där.
(sista dagarna)
Fredag jobbar jag 12-15.
Lördag jobbar jag 17-??????
LÖRDAG 13/8
BARTÖMNING PÅ BURGSVIKSCAMPING!! KROGKVARTETTEN SPELAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0