If tomorrow never comes!

la ju upp bröllopsbilden på farbror(Börje) i förra inlägget, skrev 2001 det ska va 2002!
personalfesten var grymt trevligt OCH vi hade jääävligt kul, tills vi kom till Gåsenslada, öppnade dörren och möttes av ett "schyy!" alla va sjuuuukt taggade på vägen dit och vi skrek som galningar hela de 2kilometerna dit! men när vi kom dit tänkte vi alla "Kom vi till kyrkan eller?!:o" helvete vad dött det va! så de köpte dricka så satte vi oss utanför för oss själva ist, myysigt!
vi var först på campingen, först va det 7 frågor som rörde campingen(JAGVANN!!!) sen minigolfs turnering och kasta golfbollar i en hink, jag och Amanda fick lotta om 2&3 plats, jag kom 3:a såå fick MASSA godispåsar!
sen åt vi kräftor och paj och sjöng för fullt! blev även dans och sånt, sååå sjukt kul!

och innan vi satte oss och åt så höll Elin och Micke ett tal för Börje&Ewa och det visade sig att det var deras bröllopsdag!!! så de spelade deras låt(if tommorow never comes) som de dansade till på bröllopet, och det dansade. jag började fan grina! och Börje berättade för alla lite om bröllopet, fick värsta flashbacken! helt sjukt! :)
FÖR EXAKT 9ÅR SEDAN VAR JAG BRUDTÄRNA! FÖR EXAKT 9ÅR SEDAN VAR JAG I HAMRABYGGDEGÅRD, DANSADE FÖR FULLT, OCH FRAMFÖRALLT VAR SÅÅ JÄÄÄÄÄÄVLA KÄR I MARCUS!
hahah så sjukt att det redan gått 9år!
åhw underbart mysig kväll!, kommer sakna alla så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0