i wanna tell the whole world there's a new love in town

ÄNTLIGEN fint väder igen!
och förmodligen ledig hela veckan tills på fredag kväll, allt folk har ju typ åkt hem redan! :O
och bara för det så är tyvärr pluttis på fastlandet just den här veckan.. surt, menh jajaj.
var ute en sväng med Zippo förut, vi gick in i en infart till en åker(fars) för det kom en lastbil, så stod vi kvar ett litet tag efter också och så råkade jag titta ner i gräset och DÄR LÅG EN 50LAPP! på vår lixom, wtf?! pappa trodde mig inte när jag berättade det, även fast han fick se den..
blir bra med mer pengar eftersom jag ska till Visby med 2 utav mina svägerskor på onsdag, trevligt :)
OCH IKVÄLL ÄR DET EUROPE & TAKIDA på Gutavallen som gäller, meeed Ida, Anna och TC! niiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0