Life is a highway

VÄRLDENS BÄSTA, UNDERBARASTE, FINSASTE OCH SÖTASTE LILLASYSTER FYLLER HELA 14ÅR IDAG!! Jag älskar dig obeskrivligt mycket, til the day I die!



(orkade inte fixa en annan bild)


har varit på träningsmatch med damj mot p98 å mina killar =) grymt kul att spela mot det som brukar va mitt eget lag! blev 5-3 till killarna, tror jag.. Tjejerna var grymmast iaf!


tänkte egentligen gå på min egen träning imon, men hoppar den för har sjuuuuuukt mycket läxor och mor å far tyckte jag ska vila iaf 1dag den här veckan.. höhö, vi får se hur det blir..







är så sjukt jävla ensamt å tyst här hemma utan brorsan (o de 3andra syskonen)! rackarns. jag visste att det skulle hända, men fan inte nu! träffade honom varje dag förut, nu om jag har tur träffar jag han sammanlagt 2 timmar i veckan.. BLÖ.

Visst är sjukt glad för hans skull och det märks verkligen att han är lycklig. vill verkligen inte ändra på det.!
men måste erkänna att jag faktiskt saknar honom... mycket........

JAG ÄSLAKR ER syskon!

Kommentarer
Postat av: MyBoberg

Tack Gulle! :D

Älsakr dig med ;) tills jag dör ! <33

2011-04-06 @ 16:56:46
URL: http://mybobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0