så äre

jag får ofta frågan: Varför trivs du bättre DÄR än här på Gotland?

Här är ett försök till svar..

jag kan faktiskt inte ärligt komma på något bra svar på den frågan..

Stundtals älskar jag verkligen att vara här. jag har ju trots allt min familj här, den betyder verkligen ALLT för mig. Och mina underbara vänner! utan 8:3B hade jag inte varit så stark som jag är idag.

Har så sjukt underbara minnen från hela min uppväxt här.

Claesson & Bobergs, jag skulle aldrig, aldrig någonsin kunna byta ut er mot någon annan. Ni betyder för mycket för mig. 15 underbara år med er, shit vilka minnen alltså!  JAG ÄLSKAR ER obeskrivligt mycket!

Men samtidigt har det hänt så jävla mycket jobbigt här.



DÄR kommer jag alltid att känna mig som hemma. DÄR har jag min underbara gudmor/kusin och en liten del av familjen. Hon ställer alltid upp för mig och hon är den enda som jag verkligen kan prata med allt om! Jag älskar dig så otroligt mycket, det finns inga ord som är starka nog att förklara hur mycket du betyder för mig, hur glad jag är som har dig!




jag skulle ALDRIG klara av att välja att bara bo här eller DÄR! jag skulle komma tillbaka till stället jag lämnat..







(bildlösa inlägg bara för det inte funkar att ladda upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0