tiderna förändras



jag fattar inte, är på så sjuukt bra humör! går inte att beskriva hur jävla lycklig jag är!
behövde nog komma tillbaka till skolan å träffa alla underbara igen!
såå underbart väder är det också för den delen!

B A R A  Ä L S K A R  D E T!


är så lycklig så jag bara har lust att skrika! :D

på fredag är det fagning, små mys!
å lördag VAAALBORG, kommer bli bäst oavsett vilket av alternativen det blir!

å snart åker vi på konfa läger, å BÄÄÄÄSTAAA kommer ner!
åååååååååh jag är såå lycklig!




och och och!
jag har kommit över honom H E L T! :D





alla är tagna med min mobil! Krisse å Maja är tagen för 3 veckor sen, påskkärringarna är från i torsdags, på zippo från onsdags,
vägen från Kalmar
å den längst ner i vänster hörn är för typ 4 veckor sen..






Times have changed and times are strange
Here I come but I ain't the same
Mama, I'm comin on your face
Times go by, seems to be
You could have been a better lover to me
Mama, I'm comin on your face

You took me in and you drove me out
Yeah, you had me hypnotized, yeah
Lost and found an turned around
By the fire in your eyes

Kommentarer
Postat av: majelicanorman - vem tror på evig kärlek?

snygge jävlar där uppe t vänster asso...

eyyo, om de inlägget om din släkt: <33333333333

2011-04-27 @ 20:42:24
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0