I'm not breaking

hemma efter en vecka på fastlandet..

fredag - Gotland, Nynäshamn, Katrineholm.
lördag - Katrineholm.
söndag - Katrineholm, Söderköping, Västervik, Högsby, Pikaböl.
måndag - Pikaböl, kalmar, Pikaböl.
tisdag - Pikaböl, Nybro, Pikaböl.
onsdag - Pikaböl, Kalmar, Pikaböl
torsdag - Pikaböl, Högsby, Pikaböl, Oskarshamn, Lastbil mellan O-hamn å Helsingborg.
fredag - Helsingborg, Skånes Fagerhult. Lastbil från Helsingborg till O-hamn., Visby, Burgsvik.








Igår var jag i Hemse hela dagen å firade min älskadeDamien Adrian Albers som fyllde hela 4 år, stoor kille!
stängde ute alla förutom familjen. Lämnade mobilen på rummet å satt inte vid datan någonting. bilder på tårtor och annat kommer någon dag..
kommer en nu men resten kommer imorgon förmodligen...

BMW M3.




Idag har jag varit i kyrkan från 10-15.. typ nån (familjegudstjänst?) vart tvungen å gå eftersom jag ska konfirmera mig den 12 juni.


Imorgon ska jag tydligen till Hemse å stå i kiosken på brs... verkligen det sista jag vill just nu...






tror jag åkt på en feeet förkylning.. morsan tror att jag kanske kan va typ pollenallergiker.. börjar tyvärr tro det med..
kan inte andas överhuvudtaget genom näsan, knappt genom munnen, hostar å nyser ofta, kliar i ögonen å sjuuukt täppt i näsan...






jag trodde att du var den vuxna av oss ..
men det är jag som beter mig mest vuxet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0