everyone must stand alone,

1:a april idag då..
trodde att alla skulle försöka lura mig, eftersom jag är så sjukt lättlurad.
den enda som lurade mig var My och det var dessutom inget klokt, för det kunde ha hänt!

har varit en sjukt kass dag idag, finns inget mer att säga om det.



Bättre tider kommer, och det snaaart!

2:a april - sista matchen med mitt lag, Slite
3:e april - kanske se Idas kval. S I L T E på kvällen! =)
4:e april - träning med mitt lag.
5:e april - tränings match med Dam J.
6:e april - träning med mitt lag.
7:e april - träning med DamJ.
8:e april - Cup i Katrineholm med Dam J.
9:e april -  Cup.
10:e april - Cup sen Pikaböl.
11:e - 15/16 april - prao, Pikaböll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0