saknaden är stor.

Jag saknar dig så otroligt mycket. Det har gått exakt 4år 3månader 2veckor och 2dagar.
Du var den bästa, snällaste och underbaraste som fanns!

hur jobbigt det än är att träffa din familj, så betyder dem så otroligt mycket för mig! Jag älskar dem nu och för all framtid! jag ska alltid ställa upp och finnas för dem, vad det än är, när det än behövs!
Jag kommer alltid att se dig/dem som en del av min familj, jag gjorde det redan innan och det har inte förändrats.


varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund..


Every day I wake up
I hope I'm dreamin
I can't believe this shit
Can't believe you ain't here
Sometimes it's just hard to wake up
It's hard to just keep goin
It's like I feel empty inside without you bein here
I would do anything, to bring you back
I'd give all this shit, shit the whole knot
I saw your son today
He look just like you
You was the greatest
You'll always be the greatest
I miss you.
Can't wait til that day, when I see your face again..




1969.01.16 - 2006.12.20

JAG GLÖMMER DIG ALDRIG, DU FINNS ALLTID MED MIG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0