turn it on, turn it on

bästa kvällen på riktigt länge igår! va med bästaste lillasyster! Älskar dig gumman!
faaaaaan att jag däckade bara!


idag vakna vi(jag) kl.11 sis vakna halv 9 sa hon, men då va ja lite vaken men hon S O V! men haha jaja, vi käka fett me (OST)mackor å såg på "Män som hatar kvinnor", fy fan hemsk film men ändå riktigt bra.

imorgon ska jag mor, D&J till stan å gå i "påskmarschen" HAHAHA, men gör allt för mina 2små älskade brorsöner!


det enda jag vill nu är att det ska bli den 7-10maj, 13-18maj sen direkt efter, 9-12juni! hade fan inte vart helt fel!
längtar så sjuukt mycket!






har ont om bilder.. men tog några idag å ska försöka ta några imon =)

Kommentarer
Postat av: MyBoberg

älskar dig med big sis ! :D <333

2011-04-21 @ 00:37:53
URL: http://iwaantyou.blogg.se/
Postat av: MyBoberg

sv: du sov ju visst ! :D <33

2011-04-21 @ 17:53:19
URL: http://iwaantyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0